Familjefar

Jag har flyttat in och blivit familjefar, eller ja jag skulle gärna vilja tro att jag är det men den rätta benämningen skulle väl kanske vara lekledare :D
Det är iaf skönt att vara tillbaka i mitt kära duved men det va ingen snö när jag kom hit som jag hade hört att det skulle vara!

Idag har jag jobbat min första dag på fjällglimten, kändes riktigt skönt att vara tillbaka där och i arbetslivet förstås!
Jag och Linda har blivit hurtiga vi ska försöka gå ut och gå 1 timme om dagen och snart ska vi gå på våran promenad för dagen men vi har lovat Hugo att spela tv-spel först, då tror ni förstås att vi ska spela med hugo men så är inte fallet han vill att man ska spela så han kan kolla på :)

Jag är tydligen en gammal tant, jag fick precis höra det, jag är typ 105 år gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0