eger

Lovis har fått internet, men hon är inte er trogna. Hon bloggar inte! Jag har inte internet, så jag har en anleding.
Båda står nu mellan 2 jobb, så då borde hon verkligen kunna blogga lite.

Det har hänt lite grejer sen sist. Men vissa grejer är så grov att jag inte kan skriva det på bloggen!
Går ikke an.

Den 15/10 åker Skremmis till Sweden! Blandannat begravning av min lille mormor.

Har egentligen lite bilder o filmer att lägga upp, men är inte min dator o har inte nån kabel osvc..

P.S. Lovis har jobbat 2 dagar som diskare! Hon passar till det. Äcklig och luktar illa.


Vi har en kissekattunge hemma. Hans låda luktar illa, vi må köpa ny kattsand.

usch vad Lalla o Lollo är äckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0