Tjockholmen!

Idag började jag och johanna dagen helt underbart med lite nyttig havregrynsgröt framför biggest looser.
Det roliga är att man brukar bli avskräckt från att äta en massa onyttigt om man kollar på det men inte vi.
>Idag har vi ätit upp hela konsum och en pizza så nu sitter vi och jäser i soffan och inväntar en explotion!
Det bra med den här dagen är att jag bestämde mig för att börja sticka så vi gick till kaki och köpte garn och stickor till mig och nu sitter jag här med min nya fina mössa :D
Imorgon ska jag köpa mer garn till en ny mössa :P

Ja men det är ju trevligt att emilie skrämilie som alltid skryter om hur bra hon bloggar och hur ofta hon bloggar inte har bloggat på hur länge som helst, men det är bra jobbat äckel :D
Jag saknar faktiskt min lilla apa lite grann och längtar tills hon flyttar hit :D

Nej nu ska jag jäsa vidare hej svejs


Min vita lilla äckliga apa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0