Gahhh

Snart kommer jag att börja klättra på väggarna!
Sitter hemma idag igen och bara funderar på vad man ska ta sig till, igår blev det iaf en 2 timmars promenad till ullån och tillbaks det var riktigt skönt!

Idag har jag, Linda och Hugo varit i Åre och gjort byn men det var inte heller så intressant jag köpte iaf lite grejer till barnen så nån i den här familjen kan få roa sig lite grann!
Jag var även en tur till pappa och hälsade på eller ja hämtade mina räkningar och resten av mina grejer som va där! Bläää vad grejer man samlar på sig under livet!

Helgen va lyckad jag va utklädd till troll, och jag blev full behöver kanske inte säga mycket mer en så!

Nu ska jag dra upp Linda ur soffan och tvinga henne att leka med mig, helst skulle jag ville gå på eb långpromenad idag igen men jag vill inte gå själv och tar jag med mig linda är den ju ingen hemma med barnen så det sket sig rätt hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0