Tackar!

Tack anne för att du ska fixa bloggen, men du jag hoppas inte Äcklet har skickat en massa fula bilder på mig som hon vill att du ska ha med?
För är det så tar jag tillbaka mitt tack =)

Idag skulle det bli parkhäng men vi får se vad det blir av det!
Det är ju strålande fint väder ute men jag vet inte riktigt om jag orkar för nu ville Äcklet att jag skulle komma hem till henne och hänga istället för i en park!
Jag tror att det är för att hon är lat, men hennes anledning va att hon skulle ju direkt till jobbet sen! Men sucker det ska jag också!!!!

Nej jag kanske helt enkelt stannar hemma i min säng och lyssnar på bra musik hela dagen :D

Igår på jobbet vinkar Äcklet frenetiskt efter mig så jag går dit!
Jag: Va fan vill du mig?'
Äcklet: Jag vill bara fråga varför du är så fet?
Jag: Jag har redan sagt det jag är fet men du är ful, jag kan banta det kan inte du!
Äcklet: Harklar sig lite och mummlar fetto.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: anne

har fixat ihop en header och sånt nu, maila mig om lösen så ska jag fixa er blogg till den sexigaste blogg EVAH!

2009-06-30 @ 00:09:54
URL: http://flattering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0