Svettas Svettas Svettas

Fy farao nu ær det  varmt, jag och ida slida va nyss på tullin`s och åt lunch det var gott men svettigt.
Igår nær jag stængde var det 31 grader varmt och kl var 12 på kvællen ær inte det sjukt så sæg?

Snart ska jag och ida gå ner mot jobbet och kolla hur svettig æcklert ær, ja eller vi ska igentligen ner før att vi också børjar jobba nu! BUHU
Men jag har tagit fri nu så jag ska bara gå runt och slappa eller ja jag ska flytta, åka på ikea och køpa nya saker till lægenheten Wiihoo :D

Æcklet har kommit hem från festival utan sjukdomar i underlivet, kænns bra att veta med tanke på att vi ska skeda inatt!

Svettas lugnt det ska jag

//Lovis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0