Midsommarfest!!

Ja det var alltså fest igår men jag missade halva för jag jobbade :(
Emilie de lilla äcklet lurade iaf iväg mig till Sofienbergsparken men när jag kommer då ska alla plötsligt gå!!

Mitt samtal till Äcklet:

Äcklet: Lollo kom nu, har du slutat nu?

Jag: Ja nu är jag färdig, men ska ni vara kvar i parken länge till?

Äcklet:Ja för fan vi ska vara kvar as länge så kom nu!!!

Jag: Ja men lova att ni blir kvar där då? Annars kan jag lika gärna stanna på jobbet och vänta in er!

Äcklet: Nej nu tar du trikken och kommer nu genast!

Men jag vet rolig tjej!!
Idag är jag iaf cp bakis, men det är lugnt man får vara det.

Äcklet sitter och drygar på msn nu också, kan du kolla om du har fått dina skattepengar.
Ja jag ska men jag bloggar.
Kan du kolla nu dåå?:D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag ska :D

Nu ska jag sluta vara cp bakis och kolla om jag har fått mina skattepengar!

Hejsan Svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0