Flytt och en massa annat skit!

Idag har jag flyttpackat och ska väl snart börja städa!
Jag hatar att städa men snälla jonas sa att jag bara behövde ta lite grann så ska han och johan städa resten :D
Sen ikväll blir det som vanligt jobb, sen ska jag hem till äckel och sova det ska bli mysigt
Laura har åkt till Svea Rike för en stund, det är tråkigt men skoj för henne. Först va det tänkt att jag skulle fälja med men sen kom jag på att Becca kommer till Oslo och då kan man inte bara åka härifrån inte :D

Sitter och lyssnar på Veronica maggio för tillfället och önskar att jag kunde få vara 17 år igen men bara för en liten stund.


Trött, förvirrad, deprimerad, knäpp, lycklig
- Kan man vara allt det på samma gång så är jag det!

Over anf out

Lovis

Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHAH Lovis... det var länge sedan jag skrattade så mycket åt en blogg. Känner mig väldigt gammal när jag läser om erat lösa leverne, jag och din syrra har minsan oxå levt loppan (skriver som en tant gör jag också) det är nästan så man saknar det när man läser er sjuka blogg.



Hoppas allt är gött. Kram/tant cicci

2009-06-30 @ 12:38:20
Postat av: Mr N

17år. topp årgång på dig Lovis

2009-07-04 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0