hej hej hej

Igår hade jag, Maja, johan, anja och petter plump turnering jag førlorade men de ær okej jag ær inte alls bitter øver det :)
Nej då men vi hade en himla mysig dag faktiskt vi børjade nere på aker brygge med lite møvenpick och kaffebrenneriet, kan ha varit den bæsta frullen jag ætit på længe :)
Sen gick vi till bunnan och køpte pizza somvi åt upp hemma hos mg till plump och yatzy.

Nær dom går hem gick hem fick jag ett sms av ida slida om øl kvæll och det tackar man ju inte nej till tænkte jag så jag gick ut, att tillægga skulle det bli en tidig kvæll.
En øl blev till två l som blev till ja vem fan vet, men det va mycket skoj myck folk från jobbet ja helt enkelt en lyckad tidig kvæll. Eller ja tidig och tidig jag km hem før ca 1,5 timme sen :)

Imorgon kommer min kæra lilla mor och hennes gubbe hit och hælsar på så nu ska jag slænga mig i duschen och gå och handla innan jag ska til jobbet!

over and out

Lovis

Kommentarer
Postat av: skremilie

slampfittluder. sluta oroa skremmis så. tänk på mitt hjärta. luder.fitta.cp.

2009-07-15 @ 00:19:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0