Grattis till mig !!

Ja idag fyller jag 21, nu är det bara 4 år kvar tills jag ska ha min förruttnelse fest med tema ruttet :D

Gud måste verkligen hata mig och äcklet nu har det regnat på bådas födelsedagar, men jag tror han tycker lite bättre om mig för det har ju inte blivit översvämmning än :D

För att inte riktigt släppa det här med captenen 5 på morgonen.


Äcklet masar påsom fan att hon har glömt sin kamera hemma hos mig och att hon inte kan lägga upp alla bilderna då!
Jag säger bestämt att hennes kamera inte finns i min lägenhet,men det går hon inte riktigt med på.
Nyss på msn:

emilie | i en annan del av Oslo säger:
du.. nu hittade jag min kamera i vardagsrummet??????
emilie | i en annan del av Oslo säger:
Mren jag hade den ju inte i väskan när vi gick från dig?
Lovis säger:
nej jag vet inte ja, men då va det väl därför jag inte hittade den här
emilie | i en annan del av Oslo säger:
SJUKT
emilie | i en annan del av Oslo säger:
eller så var jag så full igår morse

en liten stund senare:
emilie | i en annan del av Oslo säger:
du nu fattar jag, det var med mobile jag tog alla bilder!!
Lovis säger:
HAHAHAHAHAHHA

Nu ska jag gå och baka tårta och vänta på att Äcklet kommer 5 timmar försent för att hämnas för att jag va 5 timmar sen till hennes födelsedagsfest :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0