Efterfest.

Alltid efterfest till tidigt på morgonen, denna kanskelite värre en andra!
kommer in i lägenheten och finner en man i fosterställning på golvet under ett bordi sina egna spyor :D'

Men annars var det kyckat, eller kanske inte jag skulle ju gå hem, men en öl kunde jag ju ta innan.
en öl blev till fler öl som blev till lite vin som blev till en fylla!

Igår va jag på bio med daniel vi såg harry potter, mycket bra film lite sorlig me mycket bra :D
Nån som vet när nästa film kommer?

Roligt att det är skit fint väder när jag ska jobba, börjar det regna avlider jag, måste ha timmar!
Äcklet och jag ska snart gå och köpa tält till våran hem resa, jag ska bara ta mig hem och in i dusche först :D

Over and out / Lovis

Kommentarer
Postat av: anne

Åh jag vill också ha efterfest med er 6 in dah morning!!!!

2009-07-23 @ 10:40:57
URL: http://flattering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0