de e nice

Äntligen har Lovis skaffat en ny telefon! Nu kanske man inte behöver ringa halva Oslo när man trott nåt allvarligt hänt, när hon i själva verket bara är och luftar murran lite.

I går var det Tordenskiolds med födelsedagsfest o hjul ditsatta på en snowracer.
.. Sen att det kom 2 psykosnubbar som hade tagit GHB (jag frågade vad dom gick på, och han svarade) o nästa sluta med bråk när vi kastade ut dom är en annan femma.

I morgon ska jag o Lovis köpa vårat nya kärleksnäste, vårt blivande hem för typ 6 dagar.
... Och det ska regna på första "festival"helgen. Fittdyrt oxå, Fäviken nästan 800 spänn för att bo på en camping 2 nätter.
Håper det ger valuta för pengarna ;)


Kocken kyler grabbarna.


Over and out - Skremmis

Kommentarer
Postat av: anne

what 800 spänn för 2 nätter? Hoppas du skämtar... jag tycker ni ska komma å gå med mig på stråket en sväng också!! Och murran e faktiskt ganska festligt namn...

2009-07-21 @ 23:39:33
URL: http://flattering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0