CPFULLA CPLOVIS

I går fyllde ju Lovis år!  GRATTIS GRATTIS.
Och gratulerade sig själv gjorde hon  v e r k l i g e n.
Det slutar med att vi får bära ut henne från Jekyll, slänga in henne i en taxi, bära henne från Taxin till lägenheten, dra henne upp för 2 trappor. Lyfta upp henne från sängen när hon rullat ner.
Ta henne till och från toan, där hon somnar på toaletten.

Börja ringa runt till dom vi varit med om hon kan ha fått nåt skit i glaset.
Laura o Anja somnade, och jag försökte hålla mig vaken, var ju rädd hon skulle börja spy o drunka i sina spyor. Men tillslut somnade även jag.
Jag har fått lite nackspärr på köpet. Nu har jag kommit hem. Lovis var inte pigg när jag lämnade lägenheten.
Även att hon visade att hon var släkt med sin kusin då hon tappade humöret stundvis! Fast i andra sekunden vara snäll o lite ledsen.
Tur att allt slutade bra.
Självklart är det jag som är den. Allt måste dokumenteras på bild.

Lollo fick en födelsedagsdrink.

Sen var det godnatt. Notera att hon är alldeles röd på magen av att vi var tvungen att rycka o slita i fyllskadan,

UPDATE:
Det sista hon kommer ihåg igår är när några killar bjuder henne på massa öl o vill att hon ska med på efterfest.
Sen är fröken GELEE. Så nåt fint fick hon säkert i glaset.
Träffade chefen då också, som är orolig för henne idag!
Men nu fick jag sms av Laura att Lovis ligger och tokspyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0