packa...när?

Jag skulle egentligen ha vart ledig både idag och igår. Men allikevel så har jag jobbat, idag har jag nästan haft dubbelskift- Så min stora fråga:
Vill du komma hit och packa ihop mitt liv? Jag flyttar på Måndag. Jobbar varje kväll/natt fram tills dess, utom Söndag, men då lär jag vara sliten tjej. Kommer inte ihåg senast jag var ledig.

Jag har jobbat på nattklubben ikväll, vi hade blålysfest (poliser, brandmän och sjukvårdare) Och så gick brandalarmet. men ingen fattade vad som hände (och kom och frågade när musiken skulle börja igen)
Det var humor, är inte inte alarmfolk? sen när alarmet gick andra gången så fattade ingen heller. Det roliga var att dessa poliser/brandmän/sjukvårdare satt igång larmet själva, genom att trycka på nödknapparna.
Så försvann förtroendet för dom..

/skrem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0