när man får sluta tidigare.

Igår kväll var jag på jobb. Skulle egentligen jobba 19-04, och var rydd på 1. etg.
En Onsdag när det är fyttifaenihelvetesjävlacpkallt ute (kändes som när det är -20gr hemma)
Så säger ena bartendern när jag står drömmandes och kollar på mina 5 kolleger som slutat på jobb och dricker öl..
"Alltså, du får sluta på jobb och gå och sätta dig med dom andra!"

Sagt och gjort. Det tog inte lång tid för mig att byta om.
Så därför råkade jag vara uppe till 6 i morse.


Jag skickade ett mail till min chef på skistar och frågade hur det blir med liftkortet i år, om man via skistar får billigare och hur många timmar man måste komma upp i för att få det gratis.
Det enda jag fick som svar var " Det är även beskattat för oss i år"
Que? Är du full? hög? låg? håller du på att suga av nån undertiden du skriver mail?
Nån som är duktig på att förstå?

/Skremmis

Kommentarer
Postat av: Pyrza

Vad ska du jobba med på Skistar?

2009-12-05 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0