mobba ut fettot

Jag tror det här bara ska bli min blogg. Lovis har inte skött sig ett skit vad gäller denna blogg!

Igår gjorde jag det vanliga. Jobba. Söp. Efterfest hos oss. Gick och la mig seent. Klev upp runt 14.

Idag ska det kolla en snubbe och kolla på mitt rum, men ida är lite skeptisk till han. Han är neger, och hon är inte så sugen på att bo med en guling (Am - thaiboy) och en neger! Så vi får la se. men det är inte så många som har hört av sig angående rummet mitt, så det får nog bli som det blir!

Annars då? Jo för fan. På söndag blir det avskedsfest/födelsedagsfest för mig och Madde. Och nu måste jag förövrigt jobba dagen efter det. Fick detta sms av chefen:

"Kjäre, söte, snille Emilie! Vi trenger noen til å jobbe 1.vakt i oppvasken mandag 14.12. jag vet att du ikke liker det, men har ingen andre å spörre. Kan du hjelpe oss? :)"


Men jag bytte så det blir 2. vakt.

Nu kanske jag ska städa lite.
. Han som kommer kanske inte är så intresserad av att se hur mina underkläder ser ut? (de som ligger på golvet till er som är lite mer trögtänkta än alla andra, host)

Fininglönen har kommit! (halvskatt!!!) Och jag tror inte jag fått all lön heller. Måste gå på ett annat ställe än där jag jobbar nu för att få min lönespec.

Hur man sätter sprätt på en miljon.


tjing! /skremilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0