god morgon?

God morgen folkens.
Jag är död, vilken ni kanske redan fattat i förra inlägget. Inte bättre att man bor med en norska som håller på att ska prata med mig och härja hela tiden.

Igår var en rätt stillsam dag på jobbet, men -18 (tänk er att det känns som minst -25gr fjälluft!!)
Så blev en av våra vakter skallad av en idiot, som hade blitt utkastad flera gånger.. Men det var rätt spännande att se Dag och Björn (195cm, 136kg, tävlar i wrestling) lägga ner den där lilla jävla latinon/turken. Sen kom polisen..

Igår måste jag ha varit extra snygg oxå
. Oja. En av de söta vakterna.. mm :)

Näst sista kvällen i O-town. Dags att vakna till! Tog en energitablett, och en kopp kaffe och ett glas treo står nu framför mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0