försvunnet inlägg

Jag hade skrivit nåt inlägg förut, men det måste ha försvunnit i cyberspacen.

idag har vi en nerspydd toa, vars samma snubbe ligger i soffan och skriker hur kåt han är. Jag har en jävligt bakfull sambo som inte orkar kliva upp ur sängen, och den andra sambon är det nog samma sak med.

Igår stekte vi en stund på Skybar och sen var vi överallt. Jag fick leka mamma åt alla mina fulla vänner/sambor.
Ida lekte groggluder (därför hon blev så dyngpackad kanske?) och så fick jag hålla koll på hennes ghrejer. Hon ringde och pratade med hennes mamma 6 i morse? Men vet hon sa att hon inte kom ihåg vad dom hade pratat om (alldeles efter hon lagt på telefon-kort minne?)
Am började leka hormonstint tonårspojke och skulle börja slåss med Affe. Det gick bra, skremilie och Mackan ryckte in. (sen var det bara att ta av han glöggflaskan som han drack rätt ur flaskan (kall glögg, usch?)
Hedvig matade jag med vatten, och tog av henne ölen som hon ändå lyckades norpa åt sig.
Sen så fick jag bara valla hem hela bunten till mig och efterfesta! woiii.



Nu är Mackan inne på toa och spyr.


Sen ska jag jobba. Nu kanske diska nåt glas. (Hur kunde dom använda alla glas på efterfesten när det inte ens drack nåt sånt?) För det är inte nice att dricka ur kaffekoppar.

pusss

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Avskyr när det händer;/

2009-12-14 @ 14:41:14
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Låter som en väldigt tuff helg. Hoppas ni har kurerat er ordentligt nu i alla fall!!!

2009-12-14 @ 14:46:57
URL: http://.ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0