bör man bli orolig?

Jag vet inte om jag ska börja oroa mig.
Min sambo Ida pratar ofta om att hon inte behöver en man, för hon har katten. Men en dildo på det så är hennes liv full ändat. Det är sant att hon säger det..
Varje dag säger hon nåt och ormar, spindlar eller krokodiler.

Nu slog hon på vår favorit kanal Animal Planet, så är det Lejon på tvn. Så börjar hon prata om hur snyygga lejon är, att hon gott kunde ha en i vardagsrummet, tjejej slår snabbt om och säger att Simba i lejonkungen är snygg (Heej, han är tecknad????) och att Nala är vacker, Simbas pappa inte lika snygg och att Scar är ugly.
Så säger hon att hon vill se ett annat lejonprogram.. Sen pratar hon om nån Ödla som kommit upp ur nån toalett i Bergen.

Hm. Hjälp. Ska jag ta katten härifrån så han slipper bli antastad.


Ok. Nu dansar hon linedance framför mig och frågar om det var bra. Hjälper inte en idiotisk blick från mig?

Detta sitter hon o säger om lejonen nu:
"Åååh nei!! Krookodilerna är etter Löwet!!!"

"Åååh... Se så söt, se a!"
"Den tar hela mun runt hodet"
"See a.. Så nydelig, den hade vart koslig å ha i stuen.. Ser ut som kompis a"


Eller så skickar jag tjejen på drogavvänjning.




Denna film gör mig bara mer säker. Tjejen behöver hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0