Skit

ja som redan sagt Olav Thon kom på mig med yatzy :d
det blev ingen skriftlig varning inte ens en muntlig, jag va med andra ord bajsnödig i onödan :D
Inatt sover jag hos Emilie, det är inte utöver det ovanliga, vi tycker om varandra :D
Men det kan tänkas vara sista natten jag sover i hennes lägenhet, och då menar jag den lägenheten jag flyttade till när jag kom tillbaka till Oslo! Vi SÖRJER!!!

Något lyckligt med flytten var att Emilie nu när vi kom hem hittade sin kamera som har vartit borta i X antal månader, det va as skoj :D i like för jag va inte med på en enda bild!

Jag ber om ursäkt för texten jag har druckit öl!
Imorgon är det maggio är du där det ska jag försöka med!
Nu ska jag sova ska till banekn imorgon!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0