Ajax mot fettfläckar!!

Emilie har kommit på att det inte funkar, hon provade nyss på mig och jag är fortfarande kvar :D
Wiihoo jag kanske ska vara glad att ajaxprodukterna inte är så bra som dom säger sig vara!!
Jag kom precis på en skitbra ide istället för att spraya sig med Ajax kanske jag ska göra en Kissie och köpa receptfria bantningspiller och bli deprimerad!
Tror ni jag också får vara med i tidiningen då?
Nej just ja jag glömde bort att jag inte va Kissie, Oops!

Ikväll firar vi att emilie bor hos oss, jag och laura har välkommnat henne med dans och sång.
Vi är bra vänner :D

Over and out

Ps. vi tycker om att ha konstiga mynt och minttu korkar på vårat toa golv, och det är inge konstigt med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0